Az ember manapság már hogy ha valami különleges szolgáltatást kap, vagy esetleg a kommunikáció is tökéletes ami a szolgáltatáshoz párosul, eszeveszett módon örülni kezd és azt sem tudja, hogy hogyan kapaszkodjon még jobban a szolgáltatóba. Pedig hát gondoljunk csak bele, hogy tulajdonképpen, mivel bárhogy is legyen, de mmi vagyunk az ügyfelek, a vevők, ehhez alapvető jogunk lenne, csak sajnos a világ másfele fejlődött és alapjában véve ez már nem alap érték egy ilyen szolgáltató csapat esetében, hanem különleges és tulajdonképpen vágyott tulajdonság. Én hála a jó égnek már a vállalkozásom alapításánál a fejembe vettem, hogy egyrészt én tökéletesen fogok működtetni a céget és ebbe beletartozik az is, hogy a jó munkaerő nálam nem az lesz, aki a munkát tökéletesen megcsinálja, hanem bizony az, aki az ügyféllel is jól és elvárhatóan kommunikál, és az is, hogy én úgy választom meg a külső szolgáltató partnereimet, hogy nem csak eredményes, de könnyű és gördülékeny is legyen a közös munka.
Ennek tükrében hála a jó égnek sikerült olyan szolgáltatókat találnom, akik ilyen viszonylatban is hosszú távon tudják segíteni a munkánkat, és soha, semmilyen probléma nem volt sem a minőséggel sem pedig a kommunikációval vagy a hozzáállással részükről sem. Olyan persze volt, aki megszüntette a tevékenységét, vagy sajnos a cég került nehéz anyagi helyzetbe és kivonult a piacról, nemrégiben például a régi munkavédelmi csapatot vesztettük így el, azonban nem tudok panaszkodni, mert egy tökéletes szolgáltatót találtunk a helyükre, hiszen az activesafety csapatánál nem tudnék jobbat mondani. Precízek és pontosak, könnyű velük együtt dolgozni, és a rendelkezésre bocsátott munkavédelmi koordinátor egyészen egyszerűen tökéletesen segíti a munkát és a folyamatokat. Végső soron a mi cégünk jól járt ezzel a váltással is, de sajnálom azért az előző brigádot, mert jó emberek voltak és alapjában véve jól végezték a munkájukat. Remélem megtalálták a számításukat mindannyian.